Kijkje in de keuken van: Kleding Commissie

April mag dan al wel de naam ‘lentemaand’ dragen, maar het zal heel koud worden op zee. De taak van de kledingcommissie houdt dus in om 22 studentjes droog en warm te houden gedurende de rees en (naar ervaring) ook de jaren daarna nog. We zijn met z’n vieren; Inge, Bart, Jelle en Jessica. De combinatie van zeilervaring, kledingvoorkeur, kleurvoorkeur en het verschil tussen man en vrouw maakt dat we met weinig meningsverschillen al veel voor elkaar hebben gekregen.

We zijn begonnen met de zeiljassen, met Imhoff kwamen we snel tot een goede deal. De intersport in Wageningen maakt mogelijk dat we in knalgele (lees KNALgele) vesten voor de dag kunnen komen. En niet te vergeten onze teamshirts voor feesten en andere binnenactiviteiten, deze zijn zwart met in dezelfde kleur als de vesten ons logo op de rug. De enige echte Chocomel muts zal dit jaar onze hoofden warm houden, en een extra zijn de matchende outfits voor het Tenue de Ville feest. Deze houden we echter nog even geheim.

Ondanks dat we iedereen veilig de zee op kunnen sturen in april zijn we nog niet klaar. Handschoenen, laarzen of verdere handige en/of warme accessoires worden nog gezocht. Heeft u een goede deal voor ons of zou u ons willen sponsoren? Neem dan contact met ons via ons e-mail adres, teamwageningen@gmail.com. Afhankelijk van de manier van sponsoren kan u bedrijfslogo/naam vermeld worden op de shirt, vesten of jassen en in ieder geval op de website!

De KledingCie,

Inge, Jessica, Bart en Jelle