Kijkje in de keuken van: Eten en Drinken Commissie

Natuurlijk is het voor de lieftallige volgers van Team Wageningen ook leuk om eens een ‘kijkje te nemen in onze keuken’. In het kader hiervan heeft de Eten en Drinken Commissie deze week een leuk stukje geschreven over de stand van zaken wat betreft de borrels en eieren.

Tijdens de zeilrace heeft ons team met hardwerkende zeilers natuurlijk ook eten en drinken nodig om onze krachten op peil te houden en zo de wedstrijd te kunnen winnen. Daarom zijn wij als Eten en Drinken Commissie druk bezig om ervoor te zorgen dat we tijdens de Rees geen honger hoeven te lijden! Ook zullen wij ervoor zorgen dat we aan wal kunnen opwarmen onder het genot van een hapje en een drankje. Onze geniale commissie bestaat uit de leden Lisa, Anne, Beerend, Nienke, Gijs, Imke en Mylene. Eens in de week vergaderen wij met zijn allen in het Grand Café van de Wageningen Universiteit en brainstormen we over onze vooruitgang en onze verdere aanpak. Dit is vast een goede oefening voor de Rees, want teamwork zal dan zeker goed van pas komen. We hebben al aardig wat bedrijven, binnen en buiten Wageningen, die ons in natura steunen. Natuurlijk zijn wij op zoek naar meer sponsoren, zodat we onze boodschappenlijst compleet kunnen maken. Gezien u dit berichtje nu leest, hopen wij dat ook u het Team wilt helpen de Rees te winnen. Twijfel niet om contact met ons op te nemen via teamwageningen@gmail.com!

Eten en Drinken Commissie

Team Wageningen Universiteit