De secretaris aan het woord

Hai, ik ben Jessica en ben dit jaar de secretaris van Team Wageningen Universiteit. Dit houd in dat ik al het contact manage binnen het team en vanuit het team naar buiten, bijvoorbeeld naar de organisatie. Daarnaast begeleid ik de Eten & Drinken commissie en de Kledingcommissie.

Alles begint al te rollen zoals Inge vorige week ook al zei; de eerste financiële sponsoren hebben ja-gezegd, de kleding is deels al geregeld, de buikjes worden langzamerhand gevuld en het barst van de creatieve ideeën binnen het team. Het logo zal straks worden gedrukt op de kleding, die deze week uitgezocht gaat worden! Binnenkort (hopelijk snel!;) ) zullen al deze ideeën worden omgezet tot materie is het doel. Zo gaan we deze week bezig met de t-shirts en truien kiezen, Print&More zal voor deze voor ons bedrukken met ons logo en logo’s van de sponsoren!

Een goed begin is het halve werk, en een beter begin had ik me niet kunnen bedenken!

Jessica Snoek
Secretaris Team Wageningen Universiteit 2015