3 Oktober intresseborrel 2014!

In 2014  van 31 maart tot en met 6 april zullen meer dan 500 studenten vanuit heel Nederland het ‘reesgevoel’ ervaren. Een week lang met jouw team, Team Wageningen, strijden om de snelste tijd naar Engeland, partyen op de kade feesten en genieten van een week lang op het water. Oftewel een week om nooit te vergeten!

De drie captains van Team Wageningen zijn ook bekend, dit jaar zullen Inge, Imke en Bertine ervoor zorgen dat het team gevormd wordt. Verder zorgen zij ervoor dat alle voorbereidende commissies in goede banen geleid worden om uiteindelijk met het gehele team één van de mooiste weken van je studententijd te beleven!

Wil jij dat ook?

Kom dan 3 oktober om 20.00 uur in Café ‘t Gat voor de intresseborrel. Eerst zal er worden verteld wat deze week inhoud en welke voorbereidingen erbij horen. Daarna is er nog alle tijd om vragen te stellen, je in te schrijven en niet te vergeten, gezellig een biertje te drinken!