De PR-commissie zegt ‘.- …. — ..’ (Ahoi)!

Inge, Mees en ik (Femmy) bemannen de PR-commissie, we hebben enthousiast onze marifoon gepakt opzoek naar kanalen waar wij ons bekend kunnen maken. Voor mij is dit de eerste keer dat ik mee doe aan de Race of the Classics. We hebben er als team zoveel zin in en dat wil je natuurlijk  niet onbekend laten. Iedereen is druk bezig, wat te zien is op onze website, Facebookpagina en twitter. Met zijn drieën zorgen we voor het plaatsen van nieuwe stukjes, en het onderhoud hiervan. Hiermee houden we jullie allemaal op de hoogte van wat Team Wageningen Universiteit onderneemt in de voorbereidingen maar ook zoveel mogelijk tijdens de race.

Ook benaderen wij lokale, regionale en landelijke media om ons motto “Sailing towards sustainability” uit te dragen en om de klassieke scheepvaart bekender te laten maken. Dit zijn bijvoorbeeld de regionale bladen, de Resource van de WUR, VHLintranet, internet berichten, en misschien wel radio en tv. Er wordt positief gereageerd, maar het is soms lastig om je standpunt zo naar buiten te brengen, dat het ook wordt gezien als nieuwswaardig. Maar dat is het wel, de regelgevingen veranderen, waardoor het lastiger wordt om de bestaande vloot te behouden. Daarom kunnen we alle hulp gebruiken van buiten af!

Dus als er organisaties zijn die ons hierbij willen meehelpen om Team Wageningen Universiteit en de klassieke scheepvaart bekender te maken laat ons het weten! Ook helpt een stukje van ons op uw eigen (facebook)pagina mee de wind in de zeilen te houden. En blijf ons volgen.

.- …. — ..,
Femmy