Wat staat er op de jukebox van Team Wageningen Universiteit?!

Ha iedereen! Ik ben Okke en maak dit jaar deel uit van de Feestcommissie van Team Wageningen Universiteit 2015. Inmiddels zijn we als team al een tijdje op weg en probeer ik binnen de feestcommissie mijn beste beentje voor te zetten om van ieder feestje zo’n groot mogelijk succes te maken. Inmiddels is het openingsfeest in Amsterdam achter de rug en dat was niet zonder succes!

Samen met Sietske heb ik heel Wageningen rond te gefietst op zoek sponsoring voor de ultieme manier van een vervoer naar een feestje: een busje. Gelukkig vonden we Tasman Autoverhuur tot onze grote blijdschap bereid om een aantal keer een busje te sponsoren voor vervoer naar de feestlocaties in de verschillende studentensteden. Zo belandde een delegatie van de feestgangers afgelopen vrijdag zonder OV vertraging in Amsterdam om het openingsfeest en daarmee de aftrap van de Race of the Classics mee te maken. Gelukkig was daar Femmy als bob en kwam iedereen ook weer veilig (de passagiers slapend zo heb ik begrepen) terug te brengen in Wageningen.

Daarnaast heb ik mij best gedaan om de ultieme muzieklijst te creëren aan de hand van de input van de verschillende teamleden. Zo horen we (hopelijk) de beste nummers in alle muziekcategorieën denkbaar: Old School, Proud to be Fout, Fissa, Meezingers, Lounge, Schip Ahoy en Lievelingsliedje. De volgende keer zal ik de nummers naast CD’s ook op een USB stick zetten zodat iedereen ook in de auto richting het volgende feest kan genieten van alle inzendingen. De hedendaagse autoradio beschikt blijkbaar niet meer over een CD speler……

Naast het vervoer en de muziek ben ik met de Feestcommissie bezig ons eigen teamfeest te organiseren! Team Wageningen Universiteit zal het feest samen organiseren met Team MIWB en Team Stenden Fryslân Leeuwarden en uit Nijmegen Team Radboud Universiteit Nijmegen. Het feest zal plaatsvinden op 20 maart. De Feestcommissies van de verschillende teams zijn druk bezig met de voorbereidingen, details en meer informatie zullen snel volgen! Heb je nog een leuk idee voor een thema, ik houd me aanbevolen!

Groetjes Okke