Race of the Classics 2016?

DSC_0539

Sta jij volgend jaar op de uitkijk? Of sta je liever aan het roer? Hijs je de zeilen?

Oud-teamleden opgelet!
Zorg jij ervoor dat de juiste zeilen gehesen worden en waar nodig extra zeilen worden bijgezet? Zorg jij ervoor dat het team de vaart erin kan houden? Kortom; wordt jij Teamcaptain van Team Wageningen Universiteit 2016?

Nieuwe teamleden:
Voel jij je hierdoor aangesproken? Enthousiast geworden door alle verhalen? Wil jij op een prachtig tallship zeilen? Wil jij alle andere studentensteden in je kielzog laten varen? Zorg jij ervoor dat alle feestjes een groot feest worden? Kortom; pas jij binnen Team Wageningen Universiteit 2016?

Stuur een mailtje naar teamwageningen@gmail.com en wordt als eerste op de hoogte gesteld van de interesseborrel voor het Team van 2016!