Een kijkje in de keuken van: Sponsorcommissie

De sponsorcommissie, bestaande uit Eeltje, Oscar, Bouke, Karen, Melody, Björn, Peter, Inge, Jelle, Jessica en Marlous, is de afgelopen maanden hard bezig geweest om voldoende geld in te zamelen om onder andere de deelname, kleding en voedsel voor Team Wageningen Universiteit te kunnen financieren. Hiervoor zijn tientallen potentiële sponsoren aangeschreven. In ruil voor het sponsorgeld krijgen de sponsoren de mogelijkheid om hun naam en/of logo te vermelden op onder andere de kleding, vlaggen en flyers.

Het is ook dit jaar niet makkelijk geweest om in barre financiële tijden voldoende geld in te zamelen. Na een veelbelovende start leek het lange tijd de verkeerde kant op te gaan met de financiële situatie van het team. Heel vaak kregen we nee te horen, maar gelukkig ook een enkele keer ja. Helaas waren de enkele toezeggingen bij lange na niet voldoende om alle kosten te dekken. Gelukkig is het de sponsorcommissie in de afgelopen weken gelukt om nog een aantal sponsoren binnen te halen, waaronder de twee hoofdsponsoren Buienradar en Provada.

Door de steun van onze sponsoren is het ook dit jaar weer gelukt om de kosten voor de deelname van Team Wageningen Universiteit te dekken. De financiële sponsoren van dit jaar zijn: Buienradar, Provada, ISRIC, ENZA zaden, Cargill en Café het Gat. Wij zijn onze sponsoren zeer dankbaar voor hun steun!

Sponsorcommissie,

Team Wageningen Universiteit