Pas drie weken bezig, en het resultaat is …..

Als voorzitter van Team Wageningen Universiteit ben ik erg tevreden hoe het tot nog toe gaat! Volgens mij hebben wij een super team bij elkaar weten te krijgen, iedereen is vol enthousiasme bezig om sponsoren binnen te halen!

Afgelopen 14 november ben ik samen met Monique naar Amsterdam gegaan voor de eerst Buddymeeting van de RotC 2015. Hier hebben we met de captains van Team Haagsche Hoge school om tafel gezeten, en met onze buddy binnen de organisatie Kim. We hebben het erover gehad hoe we er nu voorstaan, ik kan wel zeggen dat ik stiekem toch best trots ben op ons team! We zijn pas drie weken bezig, en het resultaat is, tsja, verbluffend! De paspakken van Imhoff liggen al klaar, dus de volgende teammeeting staat pakken passen op de agenda! De Sponsorcommissie heeft haar eerste financiële sponsor binnen! En ook de Eten en Drinken commissie heeft niet stil gezeten tot dusver; Palm, Chocomel, Eat Natural en Mani NL zullen ons voorzien van het nodige lekkers. De PR commissie is druk bezig geweest met het vernieuwen van de website; kleuren, foto’s, nieuwe pagina’s!

Niet alleen is iedereen goed aan het knallen, onderling heerst er ook een goede sfeer. In de onderlinge What’s app groep wordt al het een en ander heen en weer gestuurd. Ik kan alleen maar zeggen, ik heb er weer super veel zin in! Het beloofd een pracht Rees te worden!

Inge Beukema

Voorzitter Team Wageningen Universiteit 2015