Ook het vervoer is geregeld!

Hallo allemaal!
Mijn naam is Monique en ik ben dit jaar de penningmeester van Team Wageningen Universiteit en dus verantwoordelijk voor het financiële plaatje. Tevens ben ik voorzitter van de sponsor- en feestcommissies.

Als penningmeester zit ik iedereen achter de broek aan voor betalingen en dergelijke, maar wees gerust daar is dit berichtje niet voor. Ik ben juist blij dat ik een mooie update kan geven over de financiële stand van zaken!
De begroting is namelijk rond, de eerste termijn van inschrijfgeld is door iedereen betaald en de eerste financiële sponsoren zijn bekend! Alvast grote dank aan Enza Zaden, Cargill en Synaeda! Binnen de sponsorcommissie is iedereen erg enthousiast en gedreven in het benaderen van bedrijven voor sponsoring, ik ben benieuwd wat dit nog meer voor ons gaat opleveren!
Met de feestcommissie zijn we hard aan het brainstormen over ons teamfeest en hebben we vervoer kunnen regelen naar de kick-off party 9 januari, dankzij Tasman autoverhuur!

Het begin is er dus, maar we moeten nog zeker met z’n allen hard aan het werk want we zijn er nog lang niet! Maar we zijn ook pas een maandje bezig met het hele team, dus nog tijd zat om nog een heleboel meer te regelen! Afgelopen week hebben we de tweede teammeeting gehad, daar is ook de laatste handtekening gezet onder de teamcaptainsvoorwaarden. Wanneer deze opgestuurd zijn, doen we officieel mee met de Race! Daarnaast heeft iedereen ook de pakken gepast, ze zijn weer erg mooi! Dus ik zeg, we zijn er nog niet maar ga zo door team 😀

Monique de Ruiter
Penningmeester Team Wageningen Universiteit 2015